torsdag den 22. december 2011

Tid

Tid er en mangelvare i mit liv... Ved da godt at alle folk har travlt fordi det er jul.
Jeg har ikke engang et barn jeg kan undskylde mig med at jeg har så travlt.
Jeg syntes bare ikke at tiden slår til.

Har seriøst skæret ned for mit tv forbrug, læser næsten aldrig bøger mere, dyrker ingen sport og alligevel syntes jeg ikke at jeg når al det som jeg gerne vil, men det er nok et spørgsmål om prioritering.

Hmm... har tænkt at jeg skal give mig selv nogle udfordringer/Challenges i 2012, måske mere tid, eller bedre tid skal være en af dem!

Jeg vender tilbage med 2012 udfordringerne, skal lige have tænkt lidt over dem her i juledagene.
Er lige begyndt at læse med hos jordforbindelsen og har kort læst om hendes udfordringer - så jeg leger totalt copycat og vil også have udfordringer i mit liv. ALtså udfordringer som jeg selv bestemmer hvad skal være for nogle.
De andre udfordringer er der sgu nok af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar