tirsdag den 20. december 2011

Overspringshandling nr 1.100.005.546

Puha, kender I det?

Der er så mange ting jeg bør lave og gøre, jeg har en liste så lang at man skulle tro det var løgn. På den liste står det både kedelige ting og ting jeg længes efter at lave, som;

- Rengøring af hele hytten
- Lægge budget for 2012
- Gå tur med hunden
- Læse alle de blogs jeg følger med i
- Få skrevet nye indlæg på bloggen her
- Læse nogle af alle de bøger, som jeg er bagefter med
- Se en masse afsnit af Mad Men med den lækre Don Draper
- Få lavet en masse yoga

Jeg har bare ingen ryggrad i disse dage, i stedet for at lave nogle af de ting, som jeg har planer om tyer jeg til tusindvis af overspringshandlinger som at tage i Bilka en lørdag formiddag (og bruge en masse penge jeg ikke har) og en tur til frisøren, hvilket dog var tiltrængt.

Er det ikke venligst nogen der kan komme og give mig et spark bagi, så jeg endelig kan komme igang med den liste? PLEASE!!

Laver du alverdens overspringshandlinger, når du burde lave noget du ikke har lyst til - og hvad er din kur mod det?

Måske jeg bare skal gemme den liste til 2012 - og så bare nyde Julen og alle dens goder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar